Web-, Webshop marketing
2017-03-20 12:07

Online Marketing Weboldalak és Webáruházak részére

Megakadtál, nem tudod mi is lenne neked a legjobb?
Nehezen igazodsz ki a rengeteg ajánlat és lehetőség között?

Tudjuk könnyű elveszni a sok ígéret, önjelölt marketing szakértő ajánlata között.

Mindenki a maga szakterületére állítja, hogy elhozza számunkra Szent Grált, de vajon mik azok az eszközök amelyeken mindenképpen érdemes elgondolkodnunk?

Az alábbi oldalon ebben igyekszünk segítséget nyújtani.


A GoWeb csapata 20 év online marketing tapasztalattal a háta mögött szeretné az alábbiakba csokorba szedni azokat az online marketing eszközöket amelyek egy hatékony és eredményes online értékesítéshez elengedhetetlenek.

Természetesen a lista nem teljes, hiszen az online marketing fénysebességgel fejlődik - de az alapok és a gondolatiság állandó. Itt mindösszesen egy támogató mankót kínálunk minden vállalkozónak aki most tervezi online üzletét, vagy online tájékoztató felületét elindítani, vagy már él az internet adta lehetőségekkel, de elégedetlen az eredményekkel, vagy csak hiányérzete van.

Alapvető feladatok és eszközök

Vannak feladatok még az üzlet elindítása előtt amelyek a siker kulcsát is jelenthetik, hiányuk viszont jelentős költséget róhatnak a vállalkozóra.

Nem győzzük eleget mondani az online jelenléthez nem elég egy számunkra szép weboldal, azt meg kell találja vevőnk, azt el kell tudni adni, mindezt úgy, hogy nincs ott az értékesítőnk aki átveszi ezt a terhet. Az interneten az értékesítő az online marketing, így kiemelten fontos, hogy számoljunk ennek feladataival és költségével.

Egy kezdeti tervezéskor az alábbi feladatokkal és eszközökkel feltétlen számoljuk és végezzük el, ha előzőleg valami kimaradt volna ugorjunk az adott pontra és gondoljuk végig újra!

Célcsoport

1. Célcsoport

Mindenekelőtt határozzuk meg célcsoportunkat, akiknek értékesíteni szeretnénk!

Ez az egyik leglényegesebb pont, mert a jól meghatározott célcsoportot könnyebben, költséghatékonyabban célozhatunk meg megfelelő hirdetésekkel, üzenetekkel.

Stratégia, Marketing Terv

2. Stratégia, Marketing Terv

A célcsoportunk megcélzására dolgozzunk ki egy startégiát, vizsgáljuk meg versenytársainkat és alakítsunk ki egy marketing tervet, amiben kidolgozzuk kinek, mit és hogyan kommunikálunk.

Ez a terv szolgáljon minden hónapban támpontként, így marketing tevékenységünk tervezhető és eredményes lesz.

> Tovább a Marketing Startégia oldalra

CMS kiválasztása, Webfejlesztés, Tartalomfeltöltés

3. CMS kiválasztása, Webfejlesztés, Tartalomfeltöltés

A webáruház és a weboldal technikai igényeit mindig a marketing startégia és a terv alapján határozzuk meg, ahogyan annak felépítését és szövegeit, képeit is, hiszen ez lesz az a felület ami elad, ez lesz az amin leginkább múlik a vevő döntése.

Ne feledkezzünk meg a mérésről, munkánk visszacsatolásáról sem. A Google Analytics, a Meta Pixel, a Microsoft Clarity olyan ingyenes eszközök amelyek minden oldalba be kell legyenek ágyazva!

A GoWeb webáruházak, weboldalak fejlesztésében is segítséget nyújt!

Stratégia, Marketing Terv

4. Hirdessünk

Sokan azt gondolják a keresőkben azonnal megjelenik a weboldalunk, azonban nem. Kezdetekben hirdetnünk kell, vagy nem találnak az oldalunkra.

Amennyiben terméket értékesítünk érdemes promóciókat, akciókat hirdetnünk a Meta (Facebook) és a Google Display felületein, ezzel nemcsak brandet építhetünk, de felkelthetjük a vásárlási vágyat is vevőinkben.
Szolgáltatások kommunikálására, vagy B2B hirdetésekhez használjunk célzottabb csatornákat, pl. LinkedIn-t.

Gondoljunk azokra is, akikben már megfogalmazódott a vásárlási, tájékozódási szándék. Őket leghatékonyabban a keresőhirdetésekkel érhetjük el.

> Tovább a Online PPC hirdetések oldalra

Stratégia, Marketing Terv

5. Tájékoztassuk folyamatosan érdeklődőinket

A hírlevélben rejlő lehetőség sokszor kiaknázatlan marad a mai online vállalkozásoknál, pedig hosszú távon az egyik leghatékonyabb és legolcsóbb kommunikációs forma.

Íratkoztassunk fel levelezési listánkra mindenkit akit tudunk, ha kell csináljunk nyereményjátékot ami segíti a felíratkoztatást. Építsünk hírleveleinkre értékesítési tölcsért és küldjünk hírleveleket rendszeresen.

> Tovább a Hírlevél Marketing oldalra

Stratégia, Marketing Terv

6. Építsünk követő tábort

Napajaink legfőbb információ szerzési csatornája a keresők mellett a közösségi média.

A Social jelenlétünkkel erősíthetjük az elköteleződést és növelhetjük az eladásainkat. Lassan felfutó csatorna ezért érdemes mielőbb elkezdeni ezzel foglalkozni.

Gondoljunk a célközönségünkre és ez alapján válasszunk social platformot. Hazánkban évek óta a Meta (Facebook) és a TikTok a legnépszerűbb, míg az üzleti szektorban a LinkedIn az elsődleges döntés.

> Tovább a Közösségi (Social) Marketing oldalra

Stratégia, Marketing Terv

7. Mérjünk és Optimalizáljunk

A sikeres online marketing kötelező velejárója a folyamatos mérés.

Mérni kell a hirdetéseink teljesítményét, a látogatóink tevékenységét, weboldalunk használatát, termékeink iránti érdeklődést, mérni kell mindent is! Majd mindenből konzekvenciát levonni.
A mérési eremények alapján optimalizálni, tesztelni, javítani, tökéletesíteni az értékesítési tölcsérünk minden elemét.

Ez egy folyamatos és véget nem érő feladat, hiszen ezzel biztosítható csak a folyamatos eredmény.

> Tovább a Marketing Audit oldalra

Az fentiek az alapvető feladatainkat jelentik, azokat amikkel számolni kell!
Természetesen a modern online marketing a fentieken túl számos specializált feladatot és eszközt is kínál még, amelyek valóban eredményhez vezetnek, azonban érdemes a teljes kommunikációt lépésről lépésre felépíteni, kezdve az általánosabb eszközökkel, haladva az egyre specializáltabb megoldások felé.

Válassz együttműködési lehetőségeink közül!

Egy-egy kampány, vagy komplett promóció? Stratégia és kivitelezés, átalánydíjas szolgáltatásként?

Cégünk segít a megfelelő hirdetési stratégia kialakításában, a csatornák kiválasztásában és a teljes kampány kivitelezésében, folyamatos menedzsmentjében. Az általunk lebonyolított kampányokról minden esetben részletes statisztikát készítünk.

Legyenek tervezhetőek és minden hónapban azonosak marketing költségeid!

Átalánydíjas marketing együttműködés keretein belül, a szerződéses időtartamra egy alap marketing tervet készítünk, amely tartalmazza a teljes időszakra szánt-tervezett munkaórákat, és a megjelentitett hirdetések mellett a hirdetési költségtervet is.

A munkadíjat azonban a szerződés ideje alatt egyenlően elosztva kell megfizetni, függetlenül adott hónapra tervezett feladatok mennyiségétől.

   Érdekelnek csomagajánlatunk részletei? Lépj a lenti űrlapon kapcsolatba velünk!