Online PPC hirdetések - hirdetéskezelés
Jó weboldalt készíteni fontos, de nem elegendő.
A látogatók megszerzéséhez megfelelően kialakított hirdetési stratégia is ajánlott, amennyiben gyors és hatékony látogatásnövekedést szeretnénk elérni.
Mit is jelenet PPC, azaz a Pay-Per-Cost megnevezés? Ezen hirdetések esetében kattintásokért fizetünk, vagyis csak akkor ha a látogató befogadja az üzenetünket és az reakcióra készteti. Ez hatalmas különbség a régi offline újsághirdetések fix árához képest. Mindemellett pontosan célozható, hiszen akár érdeklődőink szokásaira is célozhatunk. Konverziók kialakításával a hirdetéseink eredményessége forintálisan is kimutatható. Visszatérő érdeklődők eléréséhez remarketing hirdetéseket alkalmazunk. Számukra egyedi üzenetet, ajánlatot juttathatunk el.
Milyen hirdetéseidet bízhatod a GoWeb-re?
Hogyan dolgozunk?
Számunkra fontos az ügyféllel való együtt gondolkodás, hiszen nála jobban senki nem ismeri, sem a célcsoportját, sem a kínált termékei és szolgáltatásai előnyeit. Ezért a munkafolyamatunkban az ügyfél igényei alapján nem csak betekintést lehetőségét adjuk meg, de bármely pontban tevékenyen részt is vehet.
Természetesen kiemelt gondossággal járunk el, ügyfeleink tájékoztatásával kapcsolatban is, legyen szó statisztikákról, vagy kreatívok engedélyeztetéséről.
A munkafolyamat:
1. Tervezés
- Minden esetben együtt gondolkodunk az ügyfeleinkkel, hogy a céloknak leginkább megfelelő kampányt alakítsuk ki.
- Ennél a pontnál alakítjuk ki a hirdetés szövegezésének, a CTA és a kreatív koncepcióját is.
- Jellemzően a hirdetések hatékonyságának növelésének érdekében folymatos tesztelést javasolunk!
A tervezési fázisban alakítjuk ki a tesztelési folyamatot is.
2. Előkészítés
- Amennyiben az ügyfél még nem rendelkezik hirdetési fiókkal az adott csatornához.
A hirdetési fiók minden esetben az ügyfél tulajdonában marad, így a velünk történő együttműködést követően is használhatja. - Elkészítjuk a hirdetés szövegeinek különböző változtait
- Igény esetén garfikusunk elkészíti a hirdetésekhez kapcsolódó grafikai anyagokat.
- Egyes hirdetéstípusok előtt elkészítjük a hirdetés specifikumának megfelelő egyéb feladatokat, pl. a kulcsszókutatást.
3. Indítás
4. Statisztika, felülvizsgálat
- A hirdetések futása alatt több alkalommal is felülvizsgálatot tartunk.
- A hirdetések végén, de minimum havi egy alkalommal statisztikát küldünk a hirdetések statisztikai adatairól.
5. Optimalizálás
- A kampányokat egymásra építve, ismételten alkalmazva az előzőleg már bizonyított, sikeres elemeit építjük fel.
- A folyamatos felülvizsgálatok statisztikai eredményeiből építkezve javítjuk a hirdetések eredményeit.
Válassz együttműködési lehetőségeink közül!
Egy-egy kampány, vagy komplett promóció? Stratégia és kivitelezés, átalánydíjas szolgáltatásként?
Cégünk segít a megfelelő hirdetési stratégia kialakításában, a csatornák kiválasztásában és a teljes kampány kivitelezésében, folyamatos menedzsmentjében. Az általunk lebonyolított kampányokról minden esetben részletes statisztikát készítünk.
Legyenek tervezhetőek és minden hónapban azonosak marketing költségeid!Átalánydíjas marketing együttműködés keretein belül, a szerződéses időtartamra egy alap marketing tervet készítünk, amely tartalmazza a teljes időszakra szánt-tervezett munkaórákat, és a megjelentitett hirdetések mellett a hirdetési költségtervet is. A munkadíjat azonban a szerződés ideje alatt egyenlően elosztva kell megfizetni, függetlenül adott hónapra tervezett feladatok mennyiségétől. Érdekelnek csomagajánlatunk részletei? Lépj a lenti űrlapon kapcsolatba velünk! |
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT, KÉRJ AJÁNLATOT
+36 70 622 22 89
info@goweb.hu
Budapest
Tatabánya
Esztergom