Marketing audit
Te mindent megteszel vevőid megnyeréséért?
Marketing auditunk segítségével mindenre fény derül!
A rendszeres marketing audit minden adat- és eredményvezérelt vállalkozás elengedhetetlen eleme, hiszen a hibák feltárása mellett a fejlesztendő területeket fókuszpontba helyezve optimalizálhatjuk kommunikációnkat.
Miért is fontos ez?
A feltárt problémák kiküszöbölésével lineárisan nőni fog az értékesítési volumened.
Jelentős költségcsökkentés érhető el.
Garanciánk, a több mint 25 év tapasztalat
Az audit minden esetben magasan kvalifikált, tapasztalat szakembereket igényel, a Marketing Mindenkinek munkatársainak szerteágazó, több mint 25 éves tapasztalata a garancia arra, hogy egy mindenre kiterjedő, komplex, átfogó ellenőrzést végez.
Egy alapos mindenre kiterjedő audit jelentős, akár 30-50 órát is igénybe vevő munkafolyamat. Azonban erre nem minden esetben van szükség, mi az ügyfeleink igényei alapján állítjuk össze az auditált területeket, célzottan vizsgáljuk meg az értékesítési és egyéb ügyfél céloknak megfelelő területeteket, így csökkentve az audit költségét.
Minden elvégzett auditban nem csak a hibákat tárjuk fel, hanem a fejlesztendő területeket fókuszpontba helyezve számtalan tanáccsal látunk el, hogy vállalkozásod működése a lehető legeredményesebb legyen.
Legépszerűbb audit típusaink:
Elégedetlen vagy az eredményeiddel, vagy kíváncsi lennél szakértői nézőpontokra, esetleg nem látod a „nagy egászet”? Segítünk a igényeidnek leginkább megfelelő audit kiválasztásában!
Komplex analítika
A stratégiától kezdve, minden eszközt és folyamatot érintő audit. Teljesen átfogó vizsgálat, amely górcső alá veszi a célcsoportot, a versenytársakat, a termék/szolgáltatás kínálatot, az árképzést, a belső ellenőrzési folyamatokat, munkamódszereket és a költségvetést. Ez a vizsgálat a teljes marketing és értékesítési rendszereteket érinti.
Webanalitika
A weboldal és a webáruház összetett vizsgálatát jelenti. Minden esetben marketing, értékesítési és technológiai oldalról kerül megvizsgálásra. Egy átfogó és részletes elemzés készül az oldal teljesítményéről, funkcionalitásáról és hatékonyságáról, hogy az eredmények felhasználásával jobb felhasználói élményt és üzleti eredményeket érjünk el.
Eszköz - Csatorna analitika
Kifejezetten a marketing eszköz- és csatorna mixre fókuszáló audit, amely a célcsoport vizsgálatát követően kielemzi az alkalmazott eszközöket, optimalizációs és ellenőrzési folyamatokat, a kreatív megjelenést. Szembe állítja az eredményeket a költségekkel. Igény esetén az audit kiterjedhet a marketing mix minden elemére, de akár egy-egy kampányra, hirdetésre, vagy akár felíratkozási, ügyfélkezelési folyamatra. Eredményeként az eszközök eredményessége és a költségek is optimális szintre hozhatók.
Konverzió optimalizálás
A konverzió optimalizálás az auditok egy speciális területe, amely egy különleges szemüvegen keresztül vizsgálja az online jelenlétedet, hogy a lehető legnagyobb arányban legyen a vásárló, feliratkozó webes látogatóidból. Elemezzük mindazon területeket, amelyek a konverzióra hatással van. Átnézzük a weboldalad, webáruházad tartalmát, a felhasználók élményét befolyásoló eszközöket, a vásárlási folyamatot, a kapcsolódó hirdetéseket, az alkalmazott technológiai megoldásokat és az ügyfél utánkövetési folyamatokat. Felmérjük és javaslatot teszünk egy optimalizált értékesítési tölcsér kialakításra.
Pénzügyi analitika
A pénzügyi analitika során adott időszak költségeit és a jövőbeli tervezett költségeket vizsgáljuk és állítjuk szembe az eredményekkel. Igény esetén átnézzük a partneri megállapodásokat és feltárjuk azon költségeket, vállalásokat, amelyek hátráltatják a profitabilitás folyamatos növekedését.
Átfogó hatáselemzés
MITŐL FOG A LEHETŐ LEGJOBBAN MŰKÖDNI midaz amit népszerűsítés, marketing és értékesítés szintjén csinálsz? Ha papírrepülőt hajtogatsz én azt kérdezem, hogy: “Mitől fog repülni?” Ha repülőd repül, én azt kérdezem “Mitől fog szebben jobban repülni?” Ha a repülőd szépen repül, én azt kérdezem “Mitől fog tovább és messzebb repülni?”
Válassz együttműködési lehetőségeink közül!
Egy-egy kampány, vagy komplett promóció? Stratégia és kivitelezés, átalánydíjas szolgáltatásként?
Cégünk segít a megfelelő hirdetési stratégia kialakításában, a csatornák kiválasztásában és a teljes kampány kivitelezésében, folyamatos menedzsmentjében. Az általunk lebonyolított kampányokról minden esetben részletes statisztikát készítünk.
Legyenek tervezhetőek és minden hónapban azonosak marketing költségeid!Átalánydíjas marketing együttműködés keretein belül, a szerződéses időtartamra egy alap marketing tervet készítünk, amely tartalmazza a teljes időszakra szánt-tervezett munkaórákat, és a megjelentitett hirdetések mellett a hirdetési költségtervet is. A munkadíjat azonban a szerződés ideje alatt egyenlően elosztva kell megfizetni, függetlenül adott hónapra tervezett feladatok mennyiségétől. Érdekelnek csomagajánlatunk részletei? Lépj a lenti űrlapon kapcsolatba velünk! |
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT, KÉRJ AJÁNLATOT
+36 70 622 22 89
info@goweb.hu
Budapest
Tatabánya
Esztergom