A GoWeb Rendszerekre vonatkozó hibakezelés menete
Cégünk 2023.05.01.-től hibakezelési folyamatainak követhetősége és a minőségi ügyfélkezelés érdekében hibakezelő rendszert és folyamatot vezet be.
Innentől a hibakezelést kizárólag az alábbiak folyamat szerint áll módunkban lekezelni.
Hibakezelő rendszerünk elérhetősége: https://git.idea2go.hu/
Amennyiben nincs regisztrált hozzáférése, vagy további segítségre van szüksége a Hibajegy Kezelő Rendszerünk használatához kérjük jelezze felénk az support@goweb.hu emailcímen.
Segítség a hibakezeléshez:
Ismerje meg Hibakezelési folyamatunkat >>
Hogyan változtatható meg a Hibakezelő Rendszer nyelve? >>
Hogyan tud új Hibát rögzíteni? >>
Hibakezelés Folyamata
- A hibákat kizárólag a Hibakezelő Rendszerben fogadjuk
- A hibákat erőforrásaink függvényében a lehető leggyorsabban, de max 48 óránbelül feldolgozzuk
- A feldolgozott hibákat 3 alapkategóriába soroljuk:
Rendszerhiba, amely a szavatossági idő alatt, vagy bérelhető rendszereink esetén a bérleti idő alatt ingyenesen javítunk
Felhasználói hiba, amely téves kezelésből, vagy ügyféloldali technikai problémából ered.
Nem alapértelmezett rendszer működési hiba, azaz olyan egyedi kényelmi funkció amely egyedi fejlesztést igényel.
A Felhasználói hibák feldolgozása és támogatása:
Minden új rendszer átadásakor a szerződés tartalmaz egy bizonyos előre rögzített óraszámú rendszer-oktatást és azt követen felhasználói támogatást.
Természetesen ügyfeleinknek lehetősége van ezt kibővíteni support szerződés keretein belül (Szerződéseink felől érdeklődjön a support@goweb.hu emailcímen)
Amennyiben a hiba ránézésre nem analizálható és annak megismétléséhez rendszertesztre van szükség 30 perc támogatói munkaórát számolunk fel.
Az admin oldali felhasználói tevékenységet folyamatosan naplózzuk a vitás helyzetek elkerülése végett, így igény esetén a felhasználói hiba létrehozójának felhasználónevét, IP címét és bejelentkezési idejét el tudjuk küldeni.
A nem alapértelmezett rendszerműködési hibák feldolgozása és támogatása:
Egyes esetekben hibaként beérkezhet javaslat, vagy vélt hiba, amely nem rendszerhiba, hiszen a rendszer az eredeti specifikáció szerint működik.
Ezen hibák (javaslatok) minden esetben egyedi fejlesztést igényelnek, amelyet előzetes megrendelés esetén végzünk el.
A fejlesztéshez szükséges fejlesztői óraszámot minden esetben jelezzük a hibajegy leírásánál.
Ezen a fejlesztések elvégezhetőek a support szerződés keretein belül is. (Szerződéseink felől érdeklődjön a support@goweb.hu emailcímen) - A Hibákat beütemezzük és a hibajavítás vállalt határidejét is jelezzük a Hibajegyben.
- A Hiba kijavítását követően lezárjuk a hibajegyet.
A hibajegyben bekövetkezett minden változásról (pl. státusz váltás, vagy megjegyzés) az azt létrehozó email üzenetet kap.
A Hibajegykezelő Rendszerben rögzített támogatói és fejlesztői óraszámok support szerződésen túli elszámolása minden esetben havi rendszerességgel 1. - 10. között történik.
GoWeb Hibakezelő Rendszer Működése
A hibakezelő rendszer alapértelmezett nyelve az angol, amely az oldalba belépve a lábléc jobb oldalán változtatható magyar és számos egyéb nyelvre.
- A tároló kiválasztását követően (GoWeb/...) a felső menüsorban kattintsunk a "Hibajegyek" feliratra, ahol listázva megjelennek az előzőleg rögzített hibajegyek.
- Új hibajegy a zöld "Új hibajegy" gomb megnyomásával lehetséges.
- A megnyíló ablakban adja meg a hiba nevét, az "írás" mezőben, meg írja le a hiba részleteit.
- A "Drop files.." részben lehetősége van képeket is csatolni a hibához a kép mezőre húzásával, vagy rákattintva a kép kiválasztásával.
- Egyéb mező kitöltése nem szükséges.
- Végül a zöld "Hibajegy létrhozása" gombra kattintva tudja menteni a hibajegyet.
Hibajegyek listázása és kezelése
- A hibajegyek elérhetőek a Hibakezelő Rendszerbe történt belépést követően azonnal, továbbá a projektbe belépve a Hibajegyek fülre való kattintással.
- A listában szűrhetünk a nyitott és lezárt hibajegyek között.
- A hibajegy nevére kattintva érjük el időrendi sorrendben
- a hibajegy leírását
- a hibával kapcsolatos megjegyzésket
- a státuszváltásokat
- a teljes ráfordított idő, amely az elszámolás alapjául is szolgál
- A hibajegybe belépve van lehetőség további megjegyzések és képek rögzítésére a hibához
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT, KÉRJ AJÁNLATOT
+36 70 622 22 89
info@goweb.hu
Budapest
Tatabánya
Esztergom