A GoWeb Rendszerekre vonatkozó hibakezelés menete

Cégünk 2023.05.01.-től hibakezelési folyamatainak követhetősége és a minőségi ügyfélkezelés érdekében hibakezelő rendszert és folyamatot vezet be.

Innentől a hibakezelést kizárólag az alábbiak folyamat szerint áll módunkban lekezelni.

Hibakezelő rendszerünk elérhetősége: https://git.idea2go.hu/

Amennyiben nincs regisztrált hozzáférése, vagy további segítségre van szüksége a Hibajegy Kezelő Rendszerünk használatához kérjük jelezze felénk az support@goweb.hu emailcímen.

Segítség a hibakezeléshez:

Ismerje meg Hibakezelési folyamatunkat >>

Hogyan változtatható meg a Hibakezelő Rendszer nyelve? >>

Hogyan tud új Hibát rögzíteni? >>

Hibajegyek kezelése >>


Hibakezelés Folyamata

  1. A hibákat kizárólag a Hibakezelő Rendszerben fogadjuk
  2. A hibákat erőforrásaink függvényében a lehető leggyorsabban, de max 48 óránbelül feldolgozzuk
  3. A feldolgozott hibákat 3 alapkategóriába soroljuk:

    Rendszerhiba, amely a szavatossági idő alatt, vagy bérelhető rendszereink esetén a bérleti idő alatt ingyenesen javítunk
    Felhasználói hiba, amely téves kezelésből, vagy ügyféloldali technikai problémából ered.
    Nem alapértelmezett rendszer működési hiba, azaz olyan egyedi kényelmi funkció amely egyedi fejlesztést igényel.

    A Felhasználói hibák feldolgozása és támogatása:
    Minden új rendszer átadásakor a szerződés tartalmaz egy bizonyos előre rögzített óraszámú rendszer-oktatást és azt követen felhasználói támogatást.
    Természetesen ügyfeleinknek lehetősége van ezt kibővíteni support szerződés keretein belül (Szerződéseink felől érdeklődjön a support@goweb.hu emailcímen)
    Amennyiben a hiba ránézésre nem analizálható és annak megismétléséhez rendszertesztre van szükség 30 perc támogatói munkaórát számolunk fel.
    Az admin oldali felhasználói tevékenységet folyamatosan naplózzuk a vitás helyzetek elkerülése végett, így igény esetén a felhasználói hiba létrehozójának felhasználónevét, IP címét és bejelentkezési idejét el tudjuk küldeni.

    A nem alapértelmezett rendszerműködési hibák feldolgozása és támogatása:
    Egyes esetekben hibaként beérkezhet javaslat, vagy vélt hiba, amely nem rendszerhiba, hiszen a rendszer az eredeti specifikáció szerint működik.
    Ezen hibák (javaslatok) minden esetben egyedi fejlesztést igényelnek, amelyet előzetes megrendelés esetén végzünk el.
    A fejlesztéshez szükséges fejlesztői óraszámot minden esetben jelezzük a hibajegy leírásánál.
    Ezen a fejlesztések elvégezhetőek a support szerződés keretein belül is.  (Szerződéseink felől érdeklődjön a support@goweb.hu emailcímen)

  4. A Hibákat beütemezzük és a hibajavítás vállalt határidejét is jelezzük a Hibajegyben.
  5. A Hiba kijavítását követően lezárjuk a hibajegyet.

A hibajegyben bekövetkezett minden változásról (pl. státusz váltás, vagy megjegyzés) az azt létrehozó email üzenetet kap.

A Hibajegykezelő Rendszerben rögzített támogatói és fejlesztői óraszámok support szerződésen túli elszámolása minden esetben havi rendszerességgel 1. - 10. között történik.


GoWeb Hibakezelő Rendszer Működése

A rendszer nyelve

A hibakezelő rendszer alapértelmezett nyelve az angol, amely az oldalba belépve a lábléc jobb oldalán változtatható magyar és számos egyéb nyelvre.

Hibajegy rögzítésénék lépései

  1. A tároló kiválasztását követően (GoWeb/...) a felső menüsorban kattintsunk a "Hibajegyek" feliratra, ahol listázva megjelennek az előzőleg rögzített hibajegyek.
  2. Új hibajegy a zöld "Új hibajegy" gomb megnyomásával lehetséges.
  3. A megnyíló ablakban adja meg a hiba nevét, az "írás" mezőben, meg írja le a hiba részleteit.
  4. A "Drop files.." részben lehetősége van képeket is csatolni a hibához a kép mezőre húzásával, vagy rákattintva a kép kiválasztásával.
  5. Egyéb mező kitöltése nem szükséges.
  6. Végül a zöld "Hibajegy létrhozása" gombra kattintva tudja menteni a hibajegyet.

Hibajegyek listázása és kezelése

  • A hibajegyek elérhetőek a Hibakezelő Rendszerbe történt belépést követően azonnal, továbbá a projektbe belépve a Hibajegyek fülre való kattintással.
  • A listában szűrhetünk a nyitott és lezárt hibajegyek között.
  • A hibajegy nevére kattintva érjük el időrendi sorrendben
    • a hibajegy leírását
    • a hibával kapcsolatos megjegyzésket
    • a státuszváltásokat
    • a teljes ráfordított idő, amely az elszámolás alapjául is szolgál
  • A hibajegybe belépve van lehetőség további megjegyzések és képek rögzítésére a hibához

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT, KÉRJ AJÁNLATOT

  • *
  • *
  • *
  • *
  • * kötelezően kitöltendő mező
    VÁRJUK HÍVÁSOD
    +36 70 622 22 89
    KÜLDJ LEVELET
    info@goweb.hu
    KERESS FEL MINKET
    Budapest
    Tatabánya
    Esztergom