Spórolj milliókat digitális aláírással
2025-08-13 15:08

Papír, posta, adminisztráció – mindez rengeteg pénzt és időt visz el. Az iAPP ERP digitális aláírás funkciója egyszerűsíti a folyamatokat, gyorsítja az üzletmenetet és jelentős költségmegtakarítást hoz.

Miért jó, ha az iAPP ERP-ben van digitális aláírás funkció?

A modern vállalatirányítás egyik legnagyobb kihívása az adminisztráció gyorsítása és egyszerűsítése, továbbá az átláthatóság és a felelősségvállalás kulcsfontosságú.

A hagyományos papíralapú aláírások lassúak, postázást vagy személyes találkozót igényelnek, és sokszor felesleges időt vesznek el a napi működésből. Az iAPP ERP digitális aláírás funkciója ezen változtat: lehetővé teszi, hogy a dokumentumok hitelesen, biztonságosan és jogilag érvényesen kerüljenek aláírásra, bárhonnan, bármikor. – egyszerre biztosítva a gyorsaságot, a jogi megfelelést, a nyomonkövethetőséget és a költségcsökkentést. 

Miért biztonságos az iAPP ERP digitális aláírás funkciója?

Miért biztonságos az iAPP ERP digitális aláírás funkciója?

A digitális aláírás egy titkosítási eljáráson alapuló hitelesítési módszer, amely jogilag teljes mértékben elfogadott, és az EU eIDAS rendelete alapján egyenértékű a kézzel írott aláírással.

Az iAPP ERP a Signi tanusítványát alkalmazza, amely erős titkosítással, időbélyeggel és személyazonosítással garantálja, hogy az aláírt dokumentum tartalma ne legyen módosítható, és az aláíró személye kétséget kizáróan beazonosítható legyen.

Ez azt jelenti, hogy a dokumentumok hamisítása gyakorlatilag lehetetlen, és az aláírás utáni változtatások azonnal észlelhetők.

> Ismerje meg a Sigini-t részletesebben...

Hol érhető el a digitális aláírás funkció az iAPP ERP-ben?

Jelenleg a digitális aláírás az alábbi - legkritikusabb - dokumentumtípusoknál használható:

  1. Munkaidő-nyilvántartás – gyors, papírmentes jóváhagyás, kevesebb adminisztráció.
  2. Átadás-átvételi jegyzőkönyv – átlátható, egyértelmű felelősségi körök, kevesebb félreértés.
  3. Káresemény jegyzőkönyv – azonnali rögzítés és aláírás, felelősségvállalás biztosítása.

Miért kiemelten fontosa káresemény jegyzőkönyvek digitalizálása?

A digitalizáció előtt a káresemények kezelése sokszor lassú, átláthatatlan és követhetetlen volt:

  • A felelősséget gyakran senki nem vállalta.
  • A papírok elkallódtak vagy késve érkeztek.
  • A károk költségének áthárítása rendkívül nehéz volt.

Az azonnal generálható és aláírható digitális káresemény jegyzőkönyvek bevezetésével ezek a problémák megszűnnek.

A felelősség egyértelműen rögzíthető, a kárdokumentáció azonnal továbbítható, és akár évi több tízmillió forint költség- és veszteségcsökkentés érhető el a hatékonyabb ügyintézésnek köszönhetően.

10 érv egy munkásszállókezelő ERP digitális aláírás funkciója mellett

10 érv egy munkásszállókezelő ERP digitális aláírás funkciója mellett

  1. Jogilag érvényes és elfogadott: Az iAPP ERP-ben használt digitális aláírás megfelel a vonatkozó jogszabályoknak, így a dokumentumok jogilag érvényesek és bíróságon is megállják a helyüket.
  2. Költségmegtakarítás: Jelentősen csökkenti a nyomtatási, postázási és tárolási költségeket, ami hosszú távon jelentős megtakarítást eredményezhet a vállalatnak.
  3. Gyorsabb munkafolyamatok: Az aláírási folyamat percek alatt lezajlik, nem kell várni a fizikai dokumentumok postázására vagy személyes aláírásra. Ez felgyorsítja a szerződések, megállapodások és belső jóváhagyások menetét.
  4. Környezetvédelem: A papírmentes folyamatoknak köszönhetően csökken a papírfelhasználás, ezzel hozzájárulva a környezet védelméhez.
  5. Nagyobb biztonság és integritás: A digitális aláírások kriptográfiai titkosítást használnak, ami garantálja, hogy a dokumentumot az aláírás után nem lehet módosítani. Bármilyen változtatás azonnal észlelhető.
  6. Nyomonkövethetőség: Az aláírási folyamat minden lépése naplózásra kerül, így pontosan nyomon követhető, hogy ki, mikor és milyen dokumentumot írt alá.
  7. Időtakarékosság: A dolgozóknak nem kell feleslegesen utazniuk vagy várniuk az aláírásra. Bárhonnan, bármikor elvégezhető az aláírási folyamat, ami növeli a hatékonyságot.
  8. Hozzáadott hitelesség: A digitális aláírás biztosítja az aláíró személyének egyértelmű azonosítását és a dokumentum hitelességét.
  9. Jobb felhasználói élmény: Egyszerű és intuitív felületen keresztül történik az aláírás, ami javítja a felhasználói élményt és csökkenti a hibalehetőséget.
  10. Könnyű archiválás és kereshetőség: A digitálisan aláírt dokumentumok könnyen és biztonságosan tárolhatók a rendszerben, és pillanatok alatt visszakereshetők, szemben a fizikai irattárakkal.

Hatékonyság a "de" helyett, amiről érdemes beszélni

Mindezek ellenére valószínűleg sokakban is felmerül pár „de”. Hiszen a folyamataik már évek óta működnek, megéri ez a váltás?

Tapasztalataink szerint egyértelműen igen. Az iAPP ERP-t használó ügyfeleink ma már rendszeresen kevesebb mint 10 perc alatt dolgoznak fel egy teljes dokumentumot – a létrehozástól az aláíráson át egészen a lezárásig, míg korábban ez a folyamat sok cégnél több órát vett igénybe. A módosítások és jóváhagyások miatti várakozás pedig gyakran napokkal is eltolta a lezárást.

Amennyiben a fentiekhez hozzávesszük a késedelmek költségét és az elveszett üzleti lehetőségeket, gyorsan látszik, hogy a digitalizáció hatalmas versenyelőnyt ad. Ráadásul mindezt a papír-, nyomtatási és postaköltségek megszüntetésével, valamint a munkatársak idejének és energiájának megspórolásával érjük el. Az iAPP ERP-vel a hatékonyság nem csak nő – új szintre lép.


Ismerd meg az iAPP ERP funkcióit,
nézd meg a digitális aláírás funkciót, hogyan működik élesben!

Kérj a rendszerhez DEMO hozzáférést: iapp.hu

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT, KÉRJ AJÁNLATOT

  • *
  • *
  • *












  • *
  • * kötelezően kitöltendő mező
    VÁRJUK HÍVÁSOD
    +36 70 622 22 89
    KÜLDJ LEVELET
    info@goweb.hu
    KERESS FEL MINKET
    Budapest
    Tatabánya
    Esztergom
    KÖVESS MINKET
    Facebook
    LinkedIn